Microsoft, Windows 9’u tanıtacak mı?

Microsoft, Windows 9 etkinliğinin 30 Eylül’de yapılacağı teknoloji haberlerinde  yazılmış.Ben de webrazzi.com’da okudum.Windows 8 gibi metro ekranı olmayacak ve klasik başlat menüsü olacağı söyleniyor.Ben de Windows 8 kullanan ve yeni bilgisayar almış 8 kurulu sistemde zorlananlara şahit oldum.Windows 8 format isteyenlere de klasik menü programlarını yükledim.Aslında çok zor kullanım zor değil ama insanlar klasik masaüstüne alışık olduğu için insanlara anlatmakta zorlandım.

Güncel kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Takvim
Eylül 2014
P S Ç P C C P
« Nis   Tem »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Arşivler
Blog İstatistikleri
  • 198 tıklama
